melissagucci

Alla inlägg under november 2012

Av Melissa Gucci - 19 november 2012 07:31

   Jag kan inte ha mer vänner ;( Fast jag hoppas att dom väntar tills jag blir vip!

Dagens Främling:

Jag vet inte ens hans namn!! :D

Men jaja! Tokiga mig (i)

Men min nya kille, söööt

   Limpan300 är MIN!!

Men jag har en till som frågade mig och ja de va väll inte en HIT!





Av Melissa Gucci - 19 november 2012 07:19

  Hej hej!

Detta på bilden va min Fame! Kan ni snälla hjälpa mig? Skulle betyda GUUUULD! Kanske mer än guld me... SNälla snälla snälla?♥

Av Melissa Gucci - 18 november 2012 15:17

Hej alla msp nööördar :)
Nej såklart jag skojar för ni är ju mina idoler :)
Msp är full med avensjuka. Jag börjar faktiskt tröttna på dom. Jag tog upp de
Eftersom de kom fram en idag och skrev " vem bryr sig om din blogg... du vill bara vara populär och inse fakta attala hatar dig"
Kommer tyvärr inte ihåg namnet eftersom man såg de inte! Fast jag hoppas att dom tar i sig själv och slutar med de. Avensjuka eller bara kaxiga. Hoppades på bildbevis men tyvärr så tänkte jag inte på att fota... Och sen en god vän till mig:

Av Melissa Gucci - 18 november 2012 13:12

  Denna bilden är på min jätte söta assistent som heter sandrahjarta

Hon är väldigt kreativ!!
Nu kommer mina modeller!

 
Den där som har Ljust hår är en modell som är super snygg♥

Och sen min andra modell
  Hon heter Dolley


Hon är super snygg hon me♥ Japp de va lite information om mina hjälpare!

Presentation


Hej!
Mitt namn på msp är Melissa gucci. Och detta är min blogg♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Me♥

Melissa gucci

         


Ovido - Quiz & Flashcards